fuck, va pist jag blir på everything right now!

2009-08-20, 23:43:59 / Kategori: Allmänt
som vanligt men min underbara otur som jag haft denna underbara månad/sommarlov så har mitt ända bälte som jag använder och tycker om har tydligen min syrra lyckas paja precis som min underbara kuk mobil! ÅÅH
vf inte bara klippa sönder allt på en gång så slipper jag allt, supa ner mig och göra bort mig totalt så behöver jag inte bekymmra mig om det, kan ju redan hur man gör men fattar bara att jag får alla att hata mig.
ska teska knark med på en gång så är det gjort med så jag måste gå på behandlings skit.
psykvård med...
överdriver bara lite va, men jag blir så trött. inget verkar gå som jag vill. kommer säkert bryta benet första dagen i skolan elr nått så jag inte kan åka på kryssningen heller. skulle bara fattas det asså, kryssningen som jag länkta sjukt mkt efter, skulle bara fattas att jag inte kan åka på den elr att det blivit nå krångel med biljetter osv..
snacka om att jag är glad just nu, HAHAHAHA, årets skämt tror jag.

wihoo jag har lyckas med typ 3 bra saker den här sommaren, har lyckar med mitt hår, har lyckas fått iväg en ansökan till ett jobb och sen har jag velle lyckas med nått mer men vette fan vad.
resten har fan bara blivit piss och pankaka av.
saker ska paja, personer ska dissa och bråka, fk ska krångla sönder osv.
får velle hoppas att allt slutar bra men just nu bådar det inte gott för min del asså.

ska på krogen imorrn med jennie och några, men med min vanliga tur kommer jag velle inte in, elr så har jag inga pengar elr nått ska säkert krångla. elr så ska nån spöa mig, whaevöa.
fia är barnledig i helgen så blir velle att hitta på nått med henne oxå så klart.
och på måndag börjar skolan, hmm, kul jul!
mens mens, okar inte vara nån bitterfitta längre. ska skratta åt allt, precis allt.

angående min supertoppen dag så va jaf som sagt först hos fia, sen kom mamma och hämta mig och vi åkte in till stan där vi skulle fixa lite papper på skatteverket för att jag kanske ska få några ynka ören från försäkringskassan bara för att min pappa fick för sig att dra till kanada i 3 månader och vara hos sin fru.
och en sakt till, i januari får jag ett syskon, pust. kommer ju inte bli mkt sova hos pappa om dom inte tar rummet vid köket.
ska flytta oxå med pappa till en större lägenhet, men blir bara för ett år ungefär för som sagt far dom permanent till kanada när jag far in i lumpen ungefär.
kom på vart jag och fia ska åka när jag är klar med lumpen. vi hade bestämmt alanya och gotland en vecka var, men sen kom jag på att vi ska dra till las vegas i 2 dagar oxå, elr miami elr nått sånt. hihi, jag är så smart. sen när jag kommer hem från det blir det att fara till kanada troligen och bo där ett tag. sen blir det att fara hem till sverige igen och börja jobba elr plugga. skaffa lägenhet, hund, sööft bil. får la hoppas att man hittat nån gullig kille då men är ju iget att hoppas på allt för mkt. verkar ju bara skrämma iväg dom ;) haha, jadu.
kan ju alltid hoppas iallafall. men jag ska ha en audi, en tvåa nån stans förutom hallsta, sura och dom där tattarställena,och sen ska jag ha två stycken hundar. har några förslag men ja får se.
ena är grandanua (elr hur det stavas), dobberman, dalmatin, labrador, pittbull elr nått i den stilen. blir ju ingen lurvig gläfsig liten handväska som man kan sparka iväg om dom är dryga.
aya får velle se hur mina planer går. kommer då lika som nu kan jag lika gärna låsa in mig, ringa vård mm på en gång.

blir ett ganska långt inlägg det här men ganska skönt att skriva av sig lite om allt och inget. sen om det är speciellt interssant vettefan, jag skulle nog dö av trisstes men inte jag som läser så kvittar ;)

har iallafall löst allt med mobilräkningen och pengarna som fia skulle ha den här månaden.
sen fick jag lite pengar av pappa till skor men 200 hundra räcker bara till en sula elr nått i den stilen så tar dom pengarna till min kryssning istället. så måste skrapa ihop lite mer tills den 17 sep med det ska nog ordna sig, iallafall som det lät på pappa när jag pratade med han tidigare idag.

kan ju lägga in lite musik mitt i allt oxå eftersom det här är ett allt i allo inlägg typ vad det verkar som.

Everlast - white trash beautiful


Volbeat - A Broken Man And The Dawn


Volbeat - The Garden's Tale


VOLBEAT - " I ONLY WANNA BE WITH YOU"


volbeat- a moment forever



funderara på om jag har så mkt mer att skriva..

nej har velle sagt det mesta om att allt finns på en själke i skogen och är skit.
no money, everything sucks!
meningen är inte att jag ska vara glad just nu mer är 20 min on dagen typ. hmm, kul. men men blir vette som sagt bättre nån gång och då kommer jag spralla sönder folk runt mig om jag inte redan gör det dom där 20 minutrarana om dagen.. hihi
orkar inte skriva nå mer nu
xoxo




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?