Fredag...7/8

2009-08-07, 09:54:40 / Kategori: Allmänt
Gick upp kl 6 imorse för att jag och jenie skulle ut till stallet och rida. när vi kom ut runt 7 så böt vi om sen fixa vi lite med hästarna osv.
Skrittade ett varv i skogen iannan vi började rida på fältet där vi skritta, trava och galoppera. jag hoppade lite på malwa oxå för första gången och det gick finemang, jag satt ju kvar ;) haha.. men hon va jätteduktig.
nu är jag hemma och ska hoppa in i duschen och käka lite, sen far jga, mamma och jonas till arboga på nått däa, kommer hem igen lite innan 3 och då är det bara fixa lite sen blir det att bra hem till farmor och käka pizza med farmor, pappa och amanda för imorrn drar pappa till kanada i 3 månader innan dom kommer hit en längre tid.

har bränt mig lite i ansiktet på sidorna efeter all sol igår :P känns när jag kliar mig i ansiktet..
men ska hoppa in i duschen nu.



fuck you, puss och kram
xoxo



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?