fredag 21/8-09

2009-08-21, 17:09:45 / Kategori: Allmänt
vad är det för mongo med bloggen nu då? går ju inte att lägga til bilder mm. suck! men men ja ska velle jävlas om det mesta dom senaste dagarna haha.
idag gick jag upp vid 12 typ och det blev det frulle framför tv, mums. kolla på prodject runway elr hur det stavas, sen blev det att jag hoppa mellan mtv och Z:tv. kolla efter lite ny musik för kände för att bränna en ny skiva. hitta lite kul musik men inte nå jättekul.
ska käka snart, mamma gör pizza hihi, ska bli såå gott så.
kommer lite folk hit efter 7 för blir lite förkröka innan det blir bil till stan och in på krogen och ha fun. I'm going to have mutttch fun ;) ska kanske börja fixa mig lite kanske, har inte gjort nått. sitter i halvtortt hår, knästrumpor, shorts och linne ;P sexigt, kanske ska ha det på krogen, sen ett par pumps till.. jo men vf inte, hihi. får la se vad det blir för kläder sen, orkar inte engaskera (kan inte stava till det ordet) mig nu. ska kanske börja sminka mig lite smått typ snart, sen platta håret mm. men som vanilgt är jag ganska segstartad ;)
jag, jennie, john, jonte, daniel, erik, matte och nån till kommer att härja runt här innan vi ska dra ;) hihi. ska ringa fia snart oxå, kolla vad hon ska gör ikväll.

LÄNGTAR TILL DEN 17 SEPTEMBER SÅ SJUKT MKT! kryssning för hela jädra slanten. då blir det verkligen att försvinna in i en lite egen värd där allt bara snurrar och är kul med fia gullungen..
kan det bli bättre. NOPE! hihi. sen längtar jag på samtalet från inge som ta god tid på sig innan han hör av sig ;P vill ha min tatuering NU! nu nu nu nu!

xoxo



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?