Fredag 14/8-09

2009-08-14, 10:32:01 / Kategori: Allmänt
Cyklade som sagt till sura inatt för att jag inte hade nå kul för mig, inte för att det är kul att cykla till sura men höll min syselsatt ett tag iallafall. fia mötte mig så klart och sen skulle hon döda mig när vi kom hem sa hon det första hon sa men jag lever än så blev inte så mkt döda av igår som tur är. hihi
vi kollade lite på big brother innan jag slockna som ett litet barn i soffan. gosa med täcket och krama kudden satt ju inte helt fel.
skulle på krogen ikväll med jennie, lelle, karin och erika men får sehur det blir med det. har som sagt inga sedlar med fula gubbar på så kan inte kliva in på krogen idag. suck, känns surt faktist! får velle hitta på nått annat men vad?hmm.

sen kan man ju undra om kajsa kommer höra av sig imorrn om vi ska åka till mimmi och säga hej i örebro elr va det blir av det. får la se.
har bytit kula i tungan och läppen. blev en liten söt med pärla l läppen och en vanlig svart i tungan.



xoxo



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?