fortsättning torsdag

2009-08-06, 22:53:39 / Kategori: Allmänt
Jag och josse åkte till lisjö och sola och bada, efter typ 20 min kom johanna oxå så vi låg där och prata plus garva i typ 4 timmar. va riktigt trevligt mm. fia och hennes familj kom förbi där en sväng och bada med elite och tess mm. Vi hade som sagt skjuds hem men orkade inte vänta till kl 8 för att komma hem då vi redan var rastlösa efter 4-5 timmar av sol. hihi
så börja leta mottagning till mobilerna för det finns ju inte speciellt mkt sånt vid lisjö, men till slut hitta vi och jag ringde pappa men han kunde inte komma fören efter 45 min och då kom en stor suck från alla men vi hade inte så mkt val än att vänta så vi började vandra hemåt, men som tur var kom fia och hennas pappa med familj och körde förbi oss så vi fick skjuds hem tidigare :) josse och johanna trängdes i baksätet med stor fia och elita medans jag låg i bagarsutrymme(elr hur det stavas) och blev döv av musiken dom spela för att elita skulle hålla sig vaken ;)
när vi kom hem följde jag med josse upp till henne och johanna gick hem. så vi kollade lite på tv och käka macka..
vid 22 tiden cyklade jag hem för att hämta lite kläder och skit för ska sova hos jennie inatt. ska till stallet 07 imorrnbitti med jennie. efter det blir det nog arboga med mamma och jonas.
kommer med info om morgondagen sen när jag har varit med om den så att säga ;) hihi

xoxo



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?