fortsättning tisdag

2009-08-11, 18:42:21 / Kategori: Allmänt
Va inne i stan och fixa lite till camilla eftersom hon snart fyller 40 med sin tvilling cicci ;). sen gick vi typ bara runt och gjorde inte så mkt, jaga elite högt och lågt, ungen är ju fan överallt och ingen stans hela tiden, hon tar ju kål på en! men jag tycker om henne ändå hihi. kan ju säga att dotter är som mor sin.. hmm, det börja med att elita inte ville sitta i vagnen och inte ville gå utan fia skulle bära henne tyckte hon. men alternativen som fanns va att gå elr sitta i vagnen, men NEJ! hon la sig på baken utanför magic line och skrek så fia la sig på baken hon med och skrek, elita fatta inte nått så hon reste sig och gick.. hahahah. sen gjorde hon samma sak flera gången tills fia gjorde samma sak igen inna på punkt. elita börja skrika och la sig på golvet och fia brevid, haha. elitas kommentar va skön då "men gå mamma", hon skämdes så hon blev tyst och skapligt jag skämdes men så är det när man är med fia så det är tur att jag inte är så känslig. tog lite kort på dom så ni får snart se hur det såg ut. haha. sen kom gamme (roffe) och hämta oss i stan sen skjudsa han hem mig. så nu sitter jag här och gör inte mkt. flundrar på och gå ner och kolla tv elr nått. hmm, imorrn blir det kanske stugan med josse osv. ska plocka svamp ;) haha.. skulle på krogem med jennie och karin igentligen om vi inte skulle till stugan men det blev så att jennie skulle jobba så blir inget.
kommer bilder från dagen sen när fia skickar dom, för hon är ju sååååååå seg!


xoxo



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?