fortsättning på måndag

2009-08-03, 18:37:32 / Kategori: Allmänt

blev som sagt tv och sen somna jag som en liten gris. vid 12 när mamma kom ner vaknade den lilla grisen till och gick upp. fixa mig lite att käka sen satte jag mig vid tv:en igen. myste lite med mig själv i soffan innan jag plocka ur diskamakinen och börja klyva ved ute. sen när jag va typ klar kom mamma och sa att vi skulle åka och bada som jag hade gett som förslag lite tidigare.

Gick in och böt om sen åkte vi och hämta lina sen bar det av till sanda :D

När vi va framme sola vi lite sen doppa jag och lina oss, men varmt va det ju inte! sen blev det att lösa lite korsord, jag och lina skulle lösa barnkorsordet, men va bra det gick. hihi.

nu är jag hemma iallafall och hoppas på mat snart, blir nog sanda imorrn med me mamma och lina om det blir fint väde vilket det ska bli så får hoppas att det är varmare i vattnet oxå :)
nu ska jag nog gå ner och kolla hur det går för mamma och maten.
Och senare ikväll blir det PRISON BREAK fast jag redan vet hur det slutar dock men vill se ändå ;P

xoxo




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?