fortsättning onsdag

2009-08-05, 23:10:15 / Kategori: Allmänt
som sagt fick jag ut fia ;) hihi..
jag,elita och fia cyklade till surastallet och kollade på hästarna, sen när vi var klara där cyklade vi runt lite sen hem. när vi kom hem ville elita ha memling (velling) och sen somna hon ganska snart efter det och då visste inte jag och fia vad vi skulle hitta på så först snacka vi en massa skit sen drog hon ner på sura och jag cyklade hem till hallsta :)
jag är bara för duktig asså ! haha
när jag kom hem gjorde jag lite sallad och sen snacka jag lite med cicci i tele, för det finns ju vissa personer som aldrig sluta förvåna mig! han ska vara sååå vuxen, men beter han sig som det? hahahahah nej, skulle inte tro det du. (fam. vet vem jag menar)
men men orka att äns lägga ner energi.. 
dog nyss i duschen och nu sitter jag här och skriver som vanligt..
får se om jag gör nått vettigt inatt som typ sover elr om jag sitter uppe ett bra tag här elr vid tv. återstår och se.
men men

xoxo



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?