fortsättning fredag

2009-08-07, 14:55:46 / Kategori: Allmänt
Nu sitter jag hemma igen efter att jag har varit i arboga. va inte så mkt och titta på precis men ja, umgås med mamma och jonas kan vara kul det man, sen fick jag ju övninsköra ditt och hem så ;P hiihi. gick galant som alltid om man bortser från vissa saker ;) haha..
nu väntar jag bara på att min syster yster ska bli klar så vi kan åka till farmor och käka pizza för jag håller på och svälter ihjäl!
sen som vanligt är ju fia superseg på att höra av sig så får se när hon är hemma mm och om vi kommer att göra nått idag. vill som sagt och kolla lite på fotboll för det är ju en ganska söt  person som spelar så kanske inte kollar så mkt fotboll ändå men kan ju låsas iallfall ;)
men är som sagt svårt och ta sig så blir nog inget av det :( tyvärr, men men.
så får nog se vad som händer ikväll, imorrn sblir det troligen krogen med jennie och tjejerna.

fortsättningen blev att jag och fia drog på förfest hemma hos jonte men jennie och karin, sen tog vi taxi till sjökrogen där kvällen blev kanon!! förutom vissa detaljer men dom kan vi ta och skippa. hade en sjukt rolig kväll med alla söta människor :)!
sen kan jag ju lägga till att jag fick sms av en sjukt gullig person som jag blev superglad över att få :D

fuck you, puss och kram
xoxo



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?