fan va jag blir trött!

2009-08-19, 23:54:43 / Kategori: Allmänt
den där jävla försäkringskassan kan hoppa upp och sätta sig på nått och hoppas att det gör riktigt jävla ont oxå!
så sjukt trött på dom just nu.
för först ska jag inte fån ett jävla öre av dom pengarna jag fått förut, sen ska jag inte få nå andar pengar för att pappa är borta, underhåll asså. bara för att jag inte är skriven hos mamma medans pappa är borta får jag inga pengar tydligen.. suck!
så jag skulle skrivir ver mig hos mamma bara för att pappa skulle vara borta 3 månader sen skulle jag skrivit över mig på pappa igen efter 3 månader och sen efter ett år igen ska jag skriva mig på mamma igen, hmm.. krångligt system det där asså, tror inte äns dom själva fattar så mkt av det. sen blir jag lite sur på pappa som inte har kolla upp det innan han drog, det va ju ändå ghans problem att fixa allt så det va klart och fixat så vi hade all rätt info osv, men nej vaf skulle han det.. hmm igen.
har som sagt 300 på en jävla mobil, sen ska fia ha 300 sen behöver jag ett par nya skor osv. jadu får kolla bland molnen elr nått efter pengar..
kanske lära mig odla ett träd där det växer pengar elr lärar mig skita pengar. ingen lätt match men får la försöka.

och vissa saker stör mig, en jättegullig kille som jag fatta tycke för kan inte tala om vf det helt plötsligt inte går att svara på sms. konstigt men det är kanske så det funkar. men men pallar inte älta.
kul att lära känna dej iallfall.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?