chill

2009-08-23, 22:13:09 / Kategori: Allmänt
nu sitter jag hemma hos fia och gör inte så mkt, vi myser framför tv och jag tänkte snart koka lite nudlar, mums :D
i fredags blev det att det kom en massa kul folk hem till mig och förkröka innan vi drog vidare till krogen i stan. först skulle vi på konrad men sen blev det sjökrogen till sist så va bara att knalla i regnat till sjö från konrad, men det gick la bara bra.
hade en rolig kväll och träffa en massa sötisar!

ve hemma hos josse igår och hade lite avskedsmat innan hon far till turkiet och sedan flyttar sin kos. men man kan ju alltid åka och hälsa på lite :D hihi. gott va det iallafall! sjukt gott.
när vi varit där ett tag kom daniel och jonte till hallsta och plocka upp mig och fia, sen for vi till sura och gjorde till och börja med inte så mkt, men till slut hamna vi hemma hos fias pappa där vi drack lite öl och jag fick höra 10000 ggr att dom älskar mig osv, men det är ju inte nå negativt i det..
somnade kl 7 på morgonen när jag ätit fiskpinnar och mos, va sjukt gott, hihi. sen ringdee kajsa mig halv 10 och sa att vi skulle åka till örebro och hälsa på hästen mimmi, min bebis som jag saknat! va så kul och se henne igen efter 2,5 år.
kom hem från örebro ca kl 3 och då blev det att ställa till med mat innan det bar iväg till stallet med jennie och john.
gick finemang och rida, hon va så duktig så :D
när jag kom hem va det bara att slå på musik och börja städa mitt rum som jag lovat mamma. gick ganska fort ändå vilket va ganska skönt.

jag - titta en igelkotten, kör på den!
fia - nej för fan!
jag -  men jag skoja ju bara.
fia - danne kan ju för i helvetet få punka!

sen brast vi i asg :D

imorrn börjar skolan igen då, kul.. NOT!



  

xoxo



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?