brummm brummm

2009-08-20, 19:17:40 / Kategori: Allmänt
snackar nu med fia i tele och nyss klippte jag gräset och ränsa ogräs. hihi va kul och åka gräsklippare :D kände mig som en riktig bonde..
ska fixa mitt cv och skicka till ett jobb som vill ha cv och bild. sen ska jag börja kolla runt ikväll elr imorrn efter andra jobb.
och imorrn blir det krogen med jennie, jonte, daniel och gissar på många mer :D ska bli kul.

haha och har man kul om man lyssnar på smurf hits? 
leta igenom lite skivor och hitta några kul så får se vad det är för skit på, ena är smurf hits, andra är kidz hits 4 elr nått sånt men kommer velle bubbels på ;) haha
ska köra gamla skivormaraton helt själv nu hihi så orkar inte skriva mer nu
kommer med kommentarer om skivorna sen ;)

pusspuss


Karin

hmpf, jag läste att du klippt gräset och ba "åh någon mer än jag som slitit" och så visar det såg att du åkt på en åk gräsklippare, wtf XD huhu jag fick faktiskt knuffa skiten över hela gräsmattan XDDD <3



2009-08-20, 19:53:29 URL: http://avarquare.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?