beslutsångest

2009-08-18, 23:28:45 / Kategori: Allmänt
vet att jag vill färga håret, men fortfaranda inte till vad, ska jag ha kvar rött, ska jag färga svart elr brunt, ska jag ha rött och svart osv.. kommer inte direkt fram till nått vettigt, alltid jag som ska vela som sagt men jag har nästan bestämmt mig och det som trycker mest är rött och svart.

svart under luggen och sen typ ner på sidorna och lite i underhåret, sen blir resten rött.
kan bli nice :D fundera på det för länge sen men stötte bort tanken då mamma köpte röd färgt till mig. och idag färga fia nå liknande och då kom min ide tillbaka. så kommer nog bli att jag färgar så antingen snart om jag kan få 60 kr av mamma elr att jag vänta tills jag får mina pengar.

men ska hoppa i säng nu och som vanligt gosa med mitt täcke och krama min kudde för finns ju inte så mkt annat att karams och gosa med i min säng.
och det jobbiga är att ju längre tiden går ju mer börja jag sakna att ha nån nära. kommer nog ta sin lilla tid att hitta den personen eftersom nått verkar gå snett iprincip nästan varje gång..
men men jag är glad ändå :)

pusspuss på er alla sockertoppar





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?