så kan det va...

2008-11-15, 13:09:19 / Kategori: Allmänt

Ja, är skit hungrig och sitter här och dööööör! så ska velle snart äta gissar jag på :P
Senare ska jag velle dra till Maria och plugga psykologi för jag har ju prov på måndag.

- - - 

Igår så va jag i skolan på dagen sen drog jag till v-ås med 4 bussen med jennie och marcus. Där inne träffa vi Krarin och sen kom joel :) Gick och käka på spacy hot elr hur det nu stavas sen drog vi till hallsta och hyrde film. skitskönt .
kolla på TheEye, den va helt ok. haha va skit kul, jag, jennie och karin hoppade till typ var 5 min och jole å marcus tyckte det va as kul och satt och skratta åt oss ;P haha. sen drog vi hem vid 12 typ och så kolla jag och joel på film och sen gjorde vi inte så mkt mer, jag somna typ och joel tyckte att jag var tråkig som vanligt. haha








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?