Här igen då

2008-11-27, 11:43:23 / Kategori: Allmänt
Joo det va ju ett tag se  man skrev här va. japp så är det. Nu är jag i sura och vakna för 1,5 timme sen ungeför. ledig idag så skönt som fan :) Sen vi helv 3 elr nått ska jag till stan och fixa mina glasögon sen ska jag till maria och plugga på psykologi igen. har prov imorrn och har inte änns öppna min bok, suck. så jävla mkt på psykologin så det är sjukt! men det är ganska interssant . men men,
Ja igår va man i skolan och dryga sen drog man hem ett tag och dog. senare blev det sura och loda med fia och leka med Elite :D <3 hihi. så JÄVLA SÖT unge asså! helt sjukt. aja.

Få se om det händer nått kul idag :P

- - - - - - - - -

drog till maria med halv 4 bussen. när jag kom hem till henne plugga vi ett tag sen drog vi och köpte pasta och käka, va as gott :) Pluggandet gick as bra.
Sen vid halv 10 så va jag hemma och så gick jag och la ´mig vad halv 11 typ :) skönt som fan va det.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?